Let´s Dance !

Idol är över för i år men snart drar Let´s Dance igång igen! Jippie - fredagkvällarna är räddade!

De som tävlar i år är:

Är inte han norrman?


Vad har hänt med henne? Hon är ju så vacker i verkligeheten men på bilden ser det inte ut så...


Två favoriter! Anders är mysig och Cecilia är den bästa koreografen!


Ännu en favorit - Waise menar jag då.



Får inte hon alltid dansa med gubbar?



Min favoritförfattare - detta blir bara bättre och bättre! Och hon dansar dessutom med Tobbe!



Kan inte säga så mycket, ingen faller mig i smaken... Är det elakt att skriva så?


Kul med ännu en stelis - dom brukar göra jättframsteg och bli riktigt bra!


Härlig mamma och bloggerska som jag följer dagligen! Snygg kavaljer verkar hon ha också!

Han är lite fjantig och hon vet jag faktiskt inte vem det är? Kan det vara nån sporttjej då eller? Skäms!


Motortjejen och sjukt duktiga dansaren Tobias!

Ännu ett par jag inte har så mycket att säga om men hon kan nog bli bra, jag menar sjunga kan hon ju!

Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0