Julklappskavalkad

Små söta hundvalpar som barnen fick av mormor!
Ljusstake till mig från svärisarna som jag önskat mig. Kommer från Laura Ashley.
Utöver en hel del möbler till huset så fick jag även denna mysiga kokbok från pappa med familj! Småkillrna fick en sandlåda som kommer i vår :)
Fina vita lakan i underbar kvalité kan man aldrig ha för många av!
Smart kryddförvaring av mamma!
Linnenspray och doftpåsar!
Med doftljus är det samma som med lakanen - man kan aldrig ha för många! Från mamma och svärmor!
Sjal från mammis - självklart "pink"!
Tabletter gör vi av med i rasande fart så jag blev glad över nya fräscha från svärföräldrarna!
T fick Buzz Lightyear!
Jultomten kom med Labrodor-valpar som kunde skälla, vifta på svansen, blinka, röra på huvudet mm - bra när man inte kan få en egen hund...
Tomten kom också med en Riddarborg till snälla T! Och som tur var hade både farfar och morfar köpt riddare som man kunde ha till ;)
Riddare!
Lilla F fick till sin stora glädje ett pippihus av mormor! Det var egentligen allt han önskade sig gulle!
Av tomten fick lilla F även lite instrument då han varit så avundsjuk på storebrors elgitarr - mamma vet inte riktigt vad hon tänkte med kan jag nu säga efter ett par dagar...
Mormor förgyllde huset med lite figurer!
Och morfar gav också lite pippifigurer!
Kattunge från gammelfarmor!
Killarna fick årets julnalle från Harrods och farfar!
Sedan var det en massa till klappar men jag orkade inte fota mer. Av F fick jag världens finaste handväska från Mulberry och han fick en pyjamas från Lexington, Per Mobergs senaste "Jagar & lagar", prenumeration på Per Mobergs "Jakt, mat och kultur" samt ett jaktspel med gevär till vårt Wii av mig.
Nu blir det frulle!
Pinkmommey♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0