Vårnytt från H&M

Fräsch tunika i krispigt vitt att ha till leggings och stövlar på kontoret.
Bh som jag redan har i svart och vitt som jag gillar! Har alltid vanlig bygel nu för tiden, gillar inte push-up eller vadderat längre...
Snygga skor att ha på jobbet!
Klassiska ballerinas kan man inte ha för många av... Dessutom sliter jag ut ett antal varje säsong.
Iphone-fodral...
Så söta shorts! Dock tror jag inte de kommer att passa min kropp men jag tänkte pröva dem.
Enkel bekväm marin klänning! Snygg till Converse och jeansjacka!
Superenkel långklänning som passar till samma tillbehör som ovan!
Söta och bekväma trosor. Här gäller samma sak som bh:arna, jag använder aldrig obekväma string längre...
Superbilligt och härligt armband jag bara inte kunde låta bli...
Fin topp i superhärlig färg att ha till stuprör och höga klackar när man går ut. Vet dock inte om den funkar på mig då det är resår och skärp mitt på magen...
Klassiska marinblå chinos till kontoret? Letar som en galning efter byxor överallt men jag är för tjock så inget utom leggings, treggings eller stretchjens passar mig :(
Perfekt klänning till kontoret, dop eller liknande!
Återigen super skön och bekväm till ballerinas eller Converse och enkel t-shirt!
Typisk Pinkmommey-topp till slitna jeans!
Och en likadan i solgult!
Söt "partytopp"! Som vanligt blev det i färgen puder... Älskar!
Hur söt strandklänning!!
Återigen en fräsch tunika till byxor eller leggings. Har letat som en galning efter tunikor överallt men det verkar helt "ute" då jag inte hittat någon...
Sommriga chinos!
Fräscha billiga t-shirtar till barnen blev det också!
Samt somriga chinos till dem med!
Pinkmommey♥

Kommentarer
Postat av: hemmahoselli.blogg.se

vad roligt, jag har beställt nästan likadana plagg :) har du beställt dina plagg? Hoppas man får dom snart=))

2010-12-30 @ 09:24:32
URL: http://hemmahoselli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0