Auktionsdax


Nu är det dax för auktion igen på Stockholms Auktionsverk! Det är 80- och 90-tals special och enorm igenkänningsfaktor för mig då jag sett många av plaggen och assesoarerna i både min mammas och styvmammas garderober genom åren! Visste jag inte bättre så skulle jag tro att de är några av dem som lämnat in sina grejer ;)

Om jag hade slantarna över så skulle jag nog buda på något eller några av plaggen jag valt ut nedan.

/Pinkmommey♥


Auktion 15 februari

Fashion

Nu kan du se katalogen för vårens Fashionauktion!
Katalog

Visning
12 februari kl 11-18
13-14 februari kl 11-16
15 februari kl 11-14

Auktion
Måndag 15 februari kl 17

Visning och auktion hålls på Nybrogatan 32, Stockholm


Tvådelad dräkt från Chanel♥ När jag var yngre var det min dröm att få äga en sån här dräkt en dag! Precis i denna färg.


Underbar Diorklänning för förmiddagsbröllop, dop och andra liknande tillställningar!


Emilio Pucci! Härlig klänning att ha på jobbet eller till enklare fest.


Aftonklänning att dö för! Vem skulle inte vilja ha denna ljusrosa dröm på ett bröllop i vår?!


Nästan ännu vackrare bak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0