-14 grader!

Idag är det minus fjorton grader ute och var säkert kallare tidigare imorse också! Det är härligt tycker jag så länge man slipper vara ute :) Men vill man vara ute är det väll bara att slänga på sig ett bra underställ, lager på lager, varm dunjacka eller päls, bra skor, vantar och mössa så går det bra!

Barnen skall dock inte vara ute idag lät dagis meddela och det tycker jag är helt ok då lilla F mest bara står och blir kall.

T slipper dagis idag och får vara med mig istället! Vi ska träffa en dagiskompis till T och hans mamma och gå på Sjöhistoriska och deras piratutställning som slutar den 10:e.

Varje lov har dom någon specialutställning - pirat-, Bamse- eller Pippiutställning tex. Dessutom har dom en härlig skaparvärkstad nere i källaren och ett superfint lekrum taget direkt ur filmen Saltkråkan!

Tyvärr håller jag på att bli sjuk så det är väll egentligen inte det bästa alternativet för mig idag... Men jag får slänga i mig lite esperitox, Biarocka och nån alvedon så fixar det sig.

Hoppas bara jag kan stoppa denna förkylning då jag ska ut med tjejerna på b.a.r och Rose på lördag.

Ha nu en härlig dag i kylan!
Pinkmommey♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0