Bebis

I fredags var jag på besök hos en av mina BÄSTA vänner C och tittade på hennes nya lilla bebis :) Det är hennes tredje dotter och hon var alldeles underbar! C har haft två kollikbarn så jag önskar av hela mitt hjärta att hon får uppleva hur det är att ha en frisk liten bebis denna gång!

På vägen till C stannade jag i alla fall till på Nk och handlade en liten pressing och blommor och passade på samma gång på att köpa lite extra lego till T. Jag vet att jag inte ska köpa grejer till barnen om det inte är något speciellt som födelsedag, jul, namnsdag, påsk eller liknade men jag kan inte hålla mig...

Väl hos C hade vi det i alla fall det jättemysigt och lilla bebban var sååå snäll hela tiden! Hon har inte fått nått namn än då de inte kan bestämma sig men jag tror de börjar närma sig!

Det var C som jag skrev om i några tidigare inlägg när hon var inne för att föda. Jag trodde att det typ skulle gå på några timmar i och med att det var barn nummer tre men i och med att hon blev igångsatt så tog det tyvärr 17 timmar...

På fredagkvällen sen var vi bara hemma och åt mysmiddag och kollade på Let´s Dance som vanligt ;)

Ha det fint!
Pinkmommey♥


Här ser ni mig och C i huset i St Tropez när vi fixar lite middag innan en härlig utgång! Det var tider det ;) Men i vår åker vi ner igen men jag kan tänka mig att det blir annorlunda med kids...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0