BIG playdate!

Idag fick jag inte bara med mig mina egna killar från dagis utan 6 (!) stycken killar mellan 1 och 5 år! Alla ville hem till oss och leka så det var bara för mig att ringa alla mammor och fråga om det gick bra?!

När vi kom hem så kom jag på att jag inte hade något att bjuda på så jag slängde blixtsnabbt ihop en muffinssmet så var den saken klar :)

Det lektes gärnet och det blev en hel del tårar när pojkarnas mammor kom och hämtade då ingen ville gå hem...

Jag bara älskar när mina killar får bjuda hem sina vänner och leka gärnet och ha kul och vara sååå glada!

PinkMOMMEY♥


Cars, lego, tv-spel, bilar, utklädningskläder, elmotorcyklar, playmo och mycket annat användes flitigt av dessa små söta grabbar :) T i randigt och lilla F den andra lilla blonda i helblått.


Muffins till de muffliga ;)


Nästan lite kalaskänsla med 6 killar som mumsar godsaker och flamsar!


Det var riktigt busiga och glada grabbar som lekte idag! Titta vad gulligt T håller sin lilla kompis i handen medans de äter!


Lilla F fick också vara med och var i 7:e himlen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0