Jobbsök

Välkommen fredag och helg!

Idag SKA jag sätta mig ner och söka jobb! Jag har sagt det i flera dagar nu men inte hunnit... Dåligt! Det har bara varit tvätt, städning, ta bort julsaker, passa barn, säga hej då till lillasyster mm, mm, mm.

Redan har barnen varit på dagis i 1,5 timmar och jag sitter fortfarande här i pyjamasen... Men som sagt nu ska jag ta mig i kragen och sätta mig med cv´t och sedan söka jobb i ett par timmar. Efter det blir det lunch, ett välbehövligt bad och fix i källaren.

Ikväll ska vi till våra fina vänner/grannar på middag och sen hoppas jag orka kolla på Let´s dance som jag ska spela in :)

Ha en skön fredag och fortsatt underbar helg!
Pinkmommey♥


När vi skulle gå till dagis imorse var lilla F borta... Det visade sig att han hade fastnat bakom soffan... :) Söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0