Leklandslördag

I lördags var det dax för lekland igen :) Denna gången bar det av till gamla kära Nickis i Täby! Återigen var det ganska lite folk fastän det är jullov - konstigt! Det var likadant på det andra leklandet, Junibacken osv...

Inget mig emot men det är bara så fasligt kallt på detta lekland om det inte är fullt - om det är vinter vill säga. Det är nog en gammal lagerlokal utan värme som de byggt leklandet i...

Efter lite lek, lunch och middagssovning så bar det som sagt av till Nickis lekland på eftermiddagen där vi lekte & åt glass och annat gott. På vägen hem stannade vi till på Ica Stopp alldeles bredvid och storhandlade - det behövdes efter julledigheten med all julmat som man e så trött på och all hämtmat de senaste veckorna...

Pinkmommey♥


En del av leklandet!


T hoppar i hoppborgen! Det gjorde jag med för fullt tills jag såg att föräldrar inte får göra det...


Lilla f och F kryper i laburinter - mycket suspekt ser mini ut att tycka ;)


Mina tre killar högst upp i "borgen" innan de slänger sig hejdlös nerför rutchkanan i röret.


Busar som brottas i bollhavet!


T på väg ner för en uppblåsbar jätte rutchkana :)


Glasspaus :)


Själv hade jag dunjackan på och värmande kaffe istället. Kanske dock inte är riktigt lika rörlig som killarna... ;)


På kvällen blev det film och hätsätning av lördagsgodis, hi, hi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0