Lunchkalas :)

Man behöver inte ha tråkigt bara för att man är sjuk! Idag hade jag och T och lilla katten Lillis maskeradparty vid lunch :) För mig blev det Nutrilette, för T vofflor med mjölk och för Lillis fick och tuggisar ;)

Visst är vi fina?!

Pinkmommey♥


T vinkar till kameran och njuter av sina belgiska vofflor :)


Jag tror att jag måste börja sminka mig även hemma... Herre gud! Och partyhatt och allt ;)


Här ser ni hur fint T hade dukat! Servetter med hjärtan om ja vadå, dukar?, glöggmuggar med tomtar att dricka ur och Carstallrikar till maten.


Här ser vi T, Igglepiggle och Lillis som dagen till ära fick vara fjäril eller älva...


Ser hon nöjd ut eller?...


Vacker inte sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0