Mer shopping

För några veckor sen var jag ju ute på rean och shoppade lite grejer (http://pinkmommey.blogg.se/2009/december/lekland-junibacken-rean-och-vanner.html) men hade inte kameran då så jag lägger upp lite bilder på grejerna nu istället :)

Jag köpte även en mysig kofta och ett par bellerinas men de lämnade jag tillbaks igår igen. Dels har jag redan en hel del vintriga koftor och nu är det mycket roligare med vårkläder istället och dels för att ballerinorna var alldeles perfekta i mjukt skinn och hade ett sånt där franskt utseende men de visade för mycket av tårna om ni förstår vad jag menar...

Dessutom hade jag ju fått en fin plånbok men den var lite opraktisk så den bytte jag mot en fin väska istället som ni också kan se nedan.

Pinkmommey♥


Hur härligt är det inte med en supermjuk, superljus jeansskjorta?! Denna köpte jag i stor storlek då jag vill att den ska sitta lite löst. Nu har jag den till leggings men i sommar blir den perfekt att ha över bikinin :) Har även läst att i vår ska man blanda olika denimer - tex mörka jeans och ljus skjorta ;) 199:- på rean från Zara.


Chanelinspirerad klänning från Zara för 399:- också den på rean. Denna blir perfekt på dop och andra liknande tillställningar. Den sitter riktigt tight på och slutar en bit ovanför knät.


Dålig bild tyvärr då kameran inte är den bästa & bilden togs i mörka kvällen med stark blixt... I tyget är det insytt silvertrådar och den kantas av små fransar.


Den fina påsväskan i flätat skinn kommer från Ceanis och kostar 699:-


Kommentarer
Postat av: Lina

Fina grejer du har shoppat :) Klänningen såg super snygg ut :) Hoppas du får kul ikväll, kramar

2010-01-09 @ 18:35:02
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0