Nöjesmaskinen

Precis innan jag skulle natta barnen ikväll såg jag en glimt av Minnenas television och Nöjesmaskinen :) Programet var från 1982, alltså 28 år sedan och när jag satt där kom jag att tänka på en sak som är helt sjuk! Kläderna som ABBA-medlemmarna hade på sig var identiska med dem man "ska" ha idag!!

Det var vippiga korta kjolar (har bla sett hos Gina, H&M och Zara i massor), axelvaddar, paljetter, skärpi midjan, mix av olika material, stickade tröjor, leggings mm. Jag hade lätt kunnat misstagit det för en spelning i år  om jag inte vetat vilket program det var och om kläderna inte suttit på ABBA som ju inte hänger ihop längre.

Som vanligt önskar jag att mamma hade orkat spara mer kläder från förr...

Pinkmommey♥


Inte världens bästa bilder jag fick tag på från programmet men ni skulle sett i verkligheten!


F hoppades att jag skämtade och sa att om jag skulle gå klädd sådär så skulle han gå minst 5 meter bakom mig när vi var ute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0