På äventyr i Indien

För ett par veckor sedan åkte min 19-åriga lillasyster på sin livs resa till Indien. Hon ska vara borta i ca 5 månader och är alldeles själv... Hon ska bla vandra i bergen, gå yogakurser och fota en hel del.

Jag är lite orolig för henne då hon dels är ensam tjej och dels är så ung och oerfaren med sådana här resor... Hon har mest rest till lyxhotell världen över och alltid haft sin familj och sina vänner med sig men nån gång måste ju alltid vara den första :)

Dessutom är hon en riktigt tuff tjej! Hon klarar av mycket på egen hand, är bäst i allt i skolan, duktig på sport och språk och väldigt driven! Att hon sedan är en super fotograf och en härlig vän och lillasyster gör att jag trr att allt kommer att ordna sig!

Jag är lite uppdaterad av hennes mamma och min pappa men jag undrar hur hon har det i alla fall!

(E - jag tänker på dig och skickar mina varmaste tankar och massa bra energier till dig! Vad det är så är det bara att ringa så ska jag hjälpa dig♥)

Desutom är min lillebror och hans flickvän ute på äventyr just nu också så de får också en liten hälsning via detta meddelande! Kram på er!

Pinkmommey♥


Min lillasyster förra gången hon var i Indien :)


Min lillebror när han var på sin jordenruntresa år 2007.


Kommentarer
Postat av: Momoooo

Tuffa syskonen!OK!

2010-01-31 @ 19:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0