Vad har jag gjort?

Vad har jag egentligen gjort de senaste dagarna undrar jag? Allt bara flyter ihop och jag har väll gjort allt och ingenting kan man säga.

Barnen är tillbaks på dagis och julen är utstädad och vardagen är tillbaks. Dagarna går åt till att städa, plocka, diska, tvätta, handla, hämta barn mm

Jag får för mig att det är nått jag glömt att berätta men det kommer väll lite enare och då får jag skriva om det då. Det är det som är så himla bra med bloggen - det är ju som en dagbok och man kan alltid gå tillbaks och kolla vad man gjorde och dessutom hitta en massa roliga bildet! Dock får man bloggtorka ibland och då vet man som sagt inte ens vad man gjort... Kom i och med det på att jag måste köpa en ny almanacka! Tror det blir en påfyllning till LV´n eller Mulberryn, det beror bara på om jag vill ha en stor kloss eller liten sak att släpa runt på...

Ha det bra!
Pinkmommey♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0