Dagen D!

Idag är dagen då prinsessan ska få sin prins! Jag hade tänkt att skippa hela grejen och dra till landet för det är totalt kaos i Stockholm. Som en krigszon med militärer med k-pister överallt, massa poliser, avstängningar och helikoptrar som surrar i luften...

Dock känner jag mig dålig + att vi måste tillbaks tidigt på söndag då T har sitt kalas så vi stannade hemma istället... Jag ville inte heller slå knut på mig själv med all packning som behövs när jag också denna vecka varit upptagen varenda kväll...

Idag blir nog en lugn dag med lite städning, tvättning och handling och sedan bröllopet på tv. Orkar vi så kanske man ska gå ner och ställa sig vid Djurgårdsbron och kolla på kortegen, mest för att känna av den härliga folkfesten och för att barnen ska få göra något.

Hoppas du också får en fin dag!
Pinkmommey♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0