Hokus pokus filiokus!

Helt galet men jag har precis bokat en trollkarl till min sons kalas på söndag!

Från början hade jag hundra idéer på vart vi skulle vara och det slutade med att vi ska vara på Tessinparkens plaskdam för bad och sedan massa gott till kidsen och däefter gå till lekparken innan vi avslutar med en skattjakt :)

Men nu så har det ju blivit så nedrans kallt att jag tycker synd om de små om de ska bada... Därför får vi se hur vi gör med det och så kommer det en trollkarl hem till oss istället :) Sedan blir det massa gott och som innan avslutas det med en skattjakt!

Jag kollade på både hoppborgar, hästar och sockervaddsmaskiner innan jag bestämde mig för trollkarl för det verkar enklast för mig ;) Dock så kostar det ju en slant... Närmare 1600:- för en timma, varav han uppträder i ca 30 min... Men det blir säkert super och det är det som räknas!

http://www.trollkarl.nu/

Ikväll ska jag bara hem och ta det lungt, ska bli såå skönt!

Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0