Onsdag

God morgon!

Igår mötte jag upp min vän D och gick lite med henne på stan innan vi satte oss på tunnelbanan och "Tolvan" mot Åhlsten i Bromma.

Det var en jättemysig middag i födelsedagsbarnet C´s nya fina hus! God mat, rosé och underbar tårta.

Vackta T vär med och hon ska få en liten bebbe nu i sommar :) Gå gärna in på hennes blogg och läs om hennes graviditet, hennes resa att bli en Bicram yoga-instruktör och hennes musikkärriär samt nysläppta skiva! http://www.lotess.se/content/?cat=3

Vid 23-tiden så fick jag skjuts hem av C och då var det bara att hoppa i säng för jag var helt slut...

Idag arbetar jag som vanligt och ska som de senaste dagarna gå ut på lunchen och kolla in rean. Ikväll har jag inget planerat och ska bara vara med F och mina små pojkar :)

Hoppas din dag blir super!
Pinkmommey♥


Dett lilla charmtroll vinkade av mig imorse med sina snygga solisar!


Fina T hjälpte till att vattna blommorna på sitt eget lilla vis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0