Veckan som gått

I måndags så började jag på min andra vecka på mitt nya jobb. I och med att allt är nytt och att jag hade varit riktigt sjuk ett par dagar så var jag så trött... Kom dock på mitt på dagen att vi skulle ha middag på kvällen...

Gästerna skulle komma 18 och jag kom hem strax innan och F och lilla F kom hem från mataffären samtidigt som gästerna kom...

Vi ville göra det enkelt för oss och F hade köpt massa olika korvar, hamburgare och all världens tillbehör! Vi dukade och grillade tillsammans med våra gäster och passde på att korka upp en god flaska champagne dagen till ära - Bille Cart Salmon - sååå god! Dock visade det sig senare att flaskan kostade närmare 2000:- men nån gång skall den ju drickas och en jobbig måndag var perfekt :)

På tisdagen var det jobb igen och sedan kom F och killarna och hämtade mig vid arbetet och vi åkte på ännu en husvisning. Det var ett underbart litet hus i Nacka, Björknäs. Det såg precis ut som Villa Villerkulla fast så fint! Dock känner jag mig helt enkelt inte hemma i Nacka så jag tror inte det blir något...

Igår efter jobbet så åkte jag hem, lagade middag åt familjen, svirade om och åkte ner på stan igen och träffade min underbara vän D! Det var ett tagsedan sist men mittemellan jobb, sjukdom och hemmet så har det helt enkelt inte funnits nån tid tyvärr...

Som vanligt blev det vårt stammishak East och min smarriga middag bestod av oxfilesachimi, vårrullar och soyabönor med havssalt! Till det delade vi på en flaska rosé. Det var så mysigt att träffas och så kul att se lite folk!

Inatt vaknade tyvärr lilla F och hade så ont i örat och F har varit med honom på Barnsjukhuset Martina idag och mycket riktigt hade han fått öroninflammation... Blev alltså en ganska hård natt efter sen läggning, vin och massa vak med liten sjukling...

När väckarklockan ringde imorse vid 07.00 var det inget annat att göra än att gå upp och sedan har jag bara arbetat idag, hängt med mina söta kids och sorterat en massa kläder och plockat.

Nu ska jag snart gå och lägga mig måste bara fixa med lite saker först...

Hoppas ni alla mår bra och har haft en skön kväll!

Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0