Svinis...igen...

Sist jag var på Bvc så fick jag höra att allt Svinis-vaccin som fanns kvar skulle skickas tillbaks idag och i och med det var det sista dagen att ta det...
Från början så hade jag inte tänkt att ta spruta nummer två på kidsen då allt verkade lite "svblåst" men nu har jag på flera olika håll fått höra att de absolut rekommenderar det!

Så sagt och gjort ställde jag klockan (!) på 07.00 i morse och fick till slut upp min morgontrötta familj. Efter snabb påklädning mm begav vi oss i väg. Dock gick det snabbare än väntat så vi stannade till på Bageriet Kringlan och käkade en mysfrukost :)

Prick 09.00 när Bvc öppnade var vi där och blev insläppta på en gång för spruta! T var som vanligt en hjälte och sa inte ett knyst och hoppade raskt ner från pallen med ett smile och valde en tatuering!! Lilla F grät däremot redan när han såg sprutan och spände lilla armen så det gjorde ännu ondare... Det tog dock bara 5 sekunder så skrattade han åt en liten talande anka efteråt! Han valde ett fint glittrigt klistermärke ;)

I och med att vi varit så planerade och snabba så han vi nu gott och väl tillbaks till dagis innan det var dags för veckans höjdpunkt - skattjakten med Gullefjun!

F är nu på jobbet och jag har en fix och trixdag.

Hoppas er dag blir en fantastisk sådan!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0