Barnkalas!

Efter den trevliga lunchen på Skeppsholmen bar det av till söder och killarnas kompis A´s barnkalas!

Det var helt perfekt ordnat i en skolas gympasal och barnen fick leka sig helt slut innen det var dax att gå hem!

Pinkmommey♥


Lilla F och jag (som ser gravid ut... men jag står snett och han sitter på min höft!)


Min stora kille T njuter av sin godispåse :)


Stooora gula fågeln från Sesame street kom och hälsade på!


Lilla F är ledsen då det ALDRIG blir hans tur i kön till fiskdammen...


T och hans lilla prinsesskompis E fiskar.


En del av gänget som gick att samla till en gruppbild :)

Kommentarer
Postat av: F

smart idé att låta de springa i en gympasal....

2010-05-09 @ 08:23:28
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0