Nytt jobb=mindre bloggning...

Nu har jag börjat arbeta på mitt nya jobb på Jones Lang Lasalle!! Men än så länge bara två dagar i veckan under maj månad och sedan hela juni för att vara ledig i hela juli och åter på heltid från augusti igen.

Jobbade måndag och tisdag i denna vecka och i onsdags var jag hemma och bara tog det lungt!! På kvällen åkte T till mormor och resten av familjen var på en husvisning men det var inget intressant...

I torsdags drog lilla F och jag också ut till mormor medans F stannade hemma och oljade in och polerade alla golven samt målade alla lister!! Det måste ju vara fint vid en eventuell försäljning :)

Idag har kidsen varit på dagis medans jag fixat lite hemma och sedan gick vi på Junibacken och hade det skoj!

Det var ca 100 grader varmt där inne, miljoner barn och 100% fuktighet... Men när barnen trivs så trivs jag :)

När vi kom hem så dukade vi upp med massa gott ute på altanen och grillade för typ 4:e gången den här veckan!! Under sommarhalvåret så brukar vi grilla ca 1 ggr om dagen, ha, ha.

Nu sover mina minisar och F och jag har plockat i ordning i lägenheten efter hans inoljning... Jag är helt slut och ska nu lägga mig med senaste Veckorevyn och ett glas vin och bara ta det lugnt.

Hoppas ni alla har en skön ledighet :)
Pinkmommey♥


Lilla F äter glass i solen på Junibackens uteservering!


Jag fick tvångsmata killarna med glass och Festis så att de inte skulle börja koka av all lek inne i värmen, ha, ha.


Lilla F är helt inne i teatern, ha, ha!!


De duktiga skådespelarna! De sliter hela dagen med sagostunder, sånguppträdanden och teatrar med typ en halvtimmas paus mellan varje... Hjältar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0