Regn!

Vad underbart med regn!!

Alltså hade jag haft ett heltidsjobb senste tiden hade jag nog inte skrivit så men i och med att jag varit ledig så länge och kunnat njuta av solen så välkomnar jag regnet!

Det känns som om hela naturen njuter av varenda droppe! Det har varit så varmt senaste dagarna och kommer det fortsätta med mycket sol och nån dag spöregn då och då kommer vi snart ha en tropisk djungel här i Stockholm :)

Idag ska vi gå på dop till lilla D i Lidingö kyrka och sedan mingel på Elfviks gård!

Ikväll blir det bara att ta det lungt och fixa inför veckans jobb och dagis - sista veckan jag har ledigt innan jag börjar arbeta på heltid...

Ha en skön dag!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0