Sommarfest

Vilken dag! Jag har hunnit med så mycket och nu har jag äntligen satt mig ner i soffan och det är så skönt!!

Dagen började med ett besök hos doktorn och på vägen därifrån stannade jag och köpte ett fång blommor på vägen hem. Imorgon kommer nämligen mäklare nummer två - från Magnussons - och ska kolla på vår lägenhet.

När jag kom hem så blev det städning, inslagning av sommarpresenter till alla lärare och packning av picknick.

Vid tretiden kom farmor och mormor förbi och tilsammans med F och mig gick vi till dagis sommarfest :)

Först blev det sånguppträdande sedan teater och sist en härlig kak-, bull- och tårtbuffé!

Efter sommarfesten tog T med sig en liten kompis hem ett par timmar för ännu lite mer lek och efter att mormor och farmor gått hem blev det grillmiddag.

Medans F sen har badat och nattat barn har jag städat, plockat undan och fixat fint för morgondagen och mäklaren. Imorgon behöver jag bara bädda sängarna, puffa soffan, plocka undan efter frukosten, ställa ner några grejer i källaren samt göra fint på altanen - pust!

Nu - tv!!

Godnatt och sov så gott!
Pinkmommey♥


Nästan alla barnen på dagis. T blondaste killen i blå tröja som står till höger och lilla F sitter längst fram i mitten med grå jacka.


Mini var så söt att man smälte!


T var riktigt duktig på att sjunga och komma ihåg all text!


&-åringarna spelade teater med riddare, brandmän, prisessor och kattungar bla :)


Mini och hans små tjejkompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0