St Tropez, Marbella eller Capri?

Nej bara Strandbryggan i Stockholm...

Här om dagen gick jag runt Djurgården med min fina vän M och när vi var klara gick vi till Strandbryggan (gamla Tvillingarnas) för att ta ett glas rosé i kvällssolen :)

När jag sitter där, sippar på mitt rosé, äter min bbqburgare och njuter som mest av utsikten över Stockholm, Djurgården och allt folk så kommer värsta Princess 58:an och lägger till en decimeter ifrån mig... Väck med utsikten och istället blev det att titta rakt in i plastskrovet...

Senare bytte vi bord och hade en fortsatt trevlig kväll! Det låg en hel del feta båtar där och folket poppade champagne och alla var uppklädda som bara den - vad har hänt när jag varit borta?!

Pinkmommey♥







Bild lånad från min vän T.G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0