Blossa

Det var flera månader sedan jag förbeställde årets Blossaglögg då den alltid brukar ta slut första dagarna den säljs och jag aldrig brukar hinna få en flaska... Att den dessutom är helt i guld och smakar saffran i år gjorde den bara till ett måste!

Tyvärr var jag så klantig att jag glömde att hämta ut mina flaskor men när jag slank in på Systemet igår så hade de fortfarande den kvar så det blev två flaskor :)

Perfekt att ha och bjuda på nästa helg när familjen kommer och kollar in huset på första advent och firar min fölsis (om det går...)!

Pinkmommey♥



Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

den skulle jag vilja testa =)

2010-11-22 @ 13:47:34
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0