Husvisning

Idag ska äntligen en av mina bästa kompisar få se huset!! Ingen av mina närmaste vänninor har sett det vilket är lite tråkigt då det kommer att vara jätte skillnad på före och efter...

Vi ska i alla fall till huset och jag ska måla de sista på snickerierna i köket samt montera ner trappräcket och slipa samt måla det.

Imorgon hoppas jag att F och jag kommer kunna slipa den sista våningsängen och måla i alla fall det första lagret färg på båda två.

Denna vecka måste vi även hinna med att köpa kakel till gästtoan och jag hoppas även hinna få upp jul utebelysningen nån dag snart!!

Snabba  puckar men det är ett måste om vi snart har inflyttning och både jul och nyårsfirande hemma.

See ya!
Pinkmommey♥


Monica Flodin
Sötaste M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0