Nobis Hotell

Idag vaknade jag redan klockan 06.00 då jag brukar gå upp 07.00 sommartid. Jag har aldrig väckarklocka utan vaknar alltid av mig själv så det kommer nog ta ett litet tag för min kropp att ställa om sig.

Det gjorde dock inget alls då jag fick en så lugn och skön morgon med ett långt bad, sitta ner och ta en latte och så hann jag till och med bada och klä på barnen.

Jag tittade bara in på jobbet en snabbis och öppnade upp och delade ut posten innan det var dax för mig att ha ett möte på nya Nobis Hotell på Norrmalmstorg.

För mitt företags räkning träffade jag deras sales Director som visade mig runt på det superfina hotellet!! Bistro, restaurang med Catinacci, "guld-bar", gym, bibliotek, lounge, konferenslokaler och en massa härliga hotellrum bjuder hotellet på!

Det var ett så härligt hotell och jag ser verkligen själv fram emot att hänga i baren och i deras lounge!!

Hotellet är renoverat så att det behåller all gammal charm och har en massa stuckaturer, dubbeldörrar, utsmyckningar i taket, vackra kakelugnar osv Sedan har hela hotellet Carraramarmor golv förutom i rummen. Mycket charm, lugn och lyxkänsla!

http://www.nobishotel.com

På vägen tillbaks från mötet tog jag en liten tur in på Marlene Birger där jag hittade två toppar! Hade jag haft alla pengar i världen hade jag nog köpt hela affären!! Allt är snyggt där inne just nu! Jag önskar bara att jag hade en fest att gå på så att jag skulle kunna få köpa en av de underbara smoking eller frackklänningarna!

http://www.bymalenebirger.com/

På lunchen träffde jag F och gick till Fired Earth och köpte färg till våra köksluckor.

Från början var det meningen att vi skulle lämnat in luckorna på sprutlackering men efter ett tips från min pappa igår om att Fired Erths färger är så fina så blir det så istället.

http://www.firedearth.co.uk/   http://www.firedearth.se/

När vi var klara där sprang vi över gatan på en snabb sushilunch och sedan gick jag tillbaks till kontoret.

Ikväll har vi inget planerat men snart är det verkligen dags att börja packa flyttlådor och måla på Lidingö...

Ha en fin första novemberkväll!
Pinkmommey♥


Nobis Hotell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0