Så mycket bättre

Åh vilket underbart program! Känner mig som en gammal tant när jag skriver att det var så härligt, varmt, kul och underhållande... Jag både grät och skrattade!

Jag hade inte ens tänkt att titta på det men härom dagen när jag inte hade nått att göra så fastnade jag för det på tv4.play. Jag har aldrig gillat Dileva men nu tycker jag han är riktigt härlig och jag måste genast ge mig ut och köpa alla Petters skivor!

Så i lördags var det solklart vad jag skulle titta på och jag ser nu så fram emot nästa lördag och nästa avsnitt! Härligt med idol på fredagar och Så mycket bättre på lördagar!

Ha det!
Pinkmommey♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Se på tv är aldrig fel. :D

2010-11-10 @ 21:32:26
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0