Det brinner!

Herregud - idag hann jag inte mer än att komma in på kontoret förens det började brinna...

Jag satt i godan ro och hade precis delat ut posten och skulle ta tag i ett utskick när folk kom springande och sa att övre delen av kontoret var rökfyllt!

Jag fick ta på mig ansvaret och kolla att alla lokaler var tömda, ringa sos och hålla kontakten med brandmännen.

Efter någon timma var branden släkt och vi kunde komma in igen. Det visade sig att det hade börjat brinna i fläktrummet och att det var därför det vällde in rök...

Det är ju lite tragikomiskt i och med att vi har klagat på fläktsystemet som bara den de senaste veckorna... ja, ja, nu kommer väll i alla fall det felet åtgärdas till slut ;)

Det luktar pecka i lokalerna och vi sitter med korsdrag så kallt är det också och hälften av alla anställda har gått hem...

Hos mig är det dock ganska okej så jag måste vara kvar, ha, ha...

Nu känns det som om min rygg kommer att gå av snart, tur att jag ska på massage i eftermiddag...

Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0