Jag längtar till huset!!

Ibland bara kommer det över mig hur lycklig jag är över att vi snart ska flytta!!

Okej att det är en massa som ska göras, att det kostar äckligt mycket pengar att renovera, att ungarna inte har några dagisplatser och att vi kommer hålla på att renovera i minst ett år men det är lyxproblem!

Jag har ett hus, ett fint litet hus som har en STOR tomt och har värdens bästa läge!!

Jag älskar att inreda och göra om och det är ju det jag får göra nu hela tiden :)

Mina barn kommer få varsit eget rum som bara är deras, en fin stor trädgård med massa roliga grejer och ett fantastiskt ställe att få växa upp på!

Jag kommer äntligen kunna bjuda hem folk igen utan att känna att jag väcker barnen för att vi har så trångt och vi kan ta hem vänner som sover över! Inga grannar som stör eller som vi stör och jag kan spela musik hur högt jag vill och gå naken när jag känner för det ;)

Jag är lycklig!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0