Äntligen...

tänkte jag börja blogga igen... Jag har haft hysteriskt på jobbet och helt fullt upp privat så jag har inte haft en sekund över till annat :( Börjar med lite uppdaterad info om mig (som jag kopierat från Engla).

10 FAVORITER

Färg: svart, beige och grått samt knallgrönt och rosa.

Mat: thai och amerikansk skräpmat.

Band: Vet inte men lyssnar mest på Hipp hopp och danslåtar.

Film: when a man loves a woman bla

Bok: Denice Rudberg, Martina Haag, Louise Boje af Genäs mfl

Sport: Skidor

Årstid: Jul

Veckodag: fredag

Glassmak: lakris eller polka

Tid på dygnet: förmiddagar


9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Trött

Smak: sött som vanligt 

Kläder: trosor

Bakgrund: Stojiga barn, tv´n

Nagellack: silver

Tid: 19.59

Omgivning: en son som aldrig vill vara tyst ;)

Irritationsobjekt: att saker tar så lång tid...


6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: nej

Brutit mot lagen: ja

Blivit arresterad: nej

Badat naken: ja

Varit med på tv: ja ett par gånger - Alice Bah, Bullen, Aktuellt mfl

Kysst någon du inte känner: fniss, ja säkert ett par gånger när jag var yngre


3 PERSONER

Du kan berätta allt för: monica, carro, fredrik bla


Du tycker om: min familj, mina underbara vänner, många av mina härliga arbetskamrater 

Du inte gillar:


2 VAL


Kaffe eller te: kaffe

Vår eller höst: vår


1 ÖNSKAN

Att min familj får vara lyckliga och ha det lungt och skönt ett bra tag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0