Solkysst

Min brun utan sol håller på att ta slut så medans jag letar efter en ny bra så provar jag denna billiga från Apteket. Konsistensen var jättebra men det bästa med den är att den är näst intill luktfri! Den luktar alltså inte så där äckligt som många andra "bus"-produkter.

För att det dessutom skall bli lite jämnare så passade jag på att även köpa en skrubkräm på Apoteket. Även denna produkt blev jag överraskad av! Den gav förvånansvärt mycket skrubb! Annars brukar jag tycka att de är alldeles för mesiga och att man inte känner något men jag var alldeles rosig och babylen efteråt :)

Återkommer mer sen om hur färgen på brun utan solen blir sen när jag provat den ett tag.

Nu rosé med kollegorna på altanen!
Pinkmommey♥


  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0