Bucy, bucy...

Hej mina vänner!

Jag har bara varit sååå upptagen de två senaste veckorna att jag inte har haft en minut över att titta in men jag lovar att "efterblogga" och berätta vad jag har haft för mig!

Bla har jag haft födelsedagsfest, hållit i företagets julfest, julpyntat hela huset, varit på middagar och arbetat ihjäl mig...

När jag kommer hem idag ska jag bära ner en herrans massa saker till garaget då jag som sagt pyntat och bytt ut pyntet i lådorna mot allat annat i hemmet som jag inte vill ha framme under julen. sedan är det faktiskt även lite möbler som har fått byta plats hemma hos oss under julen så det blir till att bära ner en hel del möbler också...

Men hoppas jag får lite tid över ikväll att berätta om mina senaste dagar.

//Pinkmommey♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0