GOD JUL

God jul på er alla finingar!

Precis som många andra föräldrar runt om i landet blev det inte mycket sömn för mig inatt men vad gör man inte för att de små och resten av familjen ska få en fin jul!?

Fixade med sista julstöket här hemma och kom isäng runt halv ett inatt och vaknade runt halv sju imorse av min lilla son som låg och sparkade på mig... Lika bra det så att jag kan gå upp och starta upp julafton :)

Min pappa, hans fru och min lillasyster kommer hit på julfrukost idag och efter det skall vi gå till kyrkan! Dock måste vi vara i kyrkan 45 min innan det börjar för att få en plats...

Efter kyrkan bär det hem för ombyte, lunch och middagslur för den minsta och vid 14-tiden dyker sen farmor, farfar och mormor upp!

Detta följs i rask takt av jultomten samt Kalle Anka och vid 17-tiden blir det julmiddag. Sist men inte minst börjar den stora julklappsöppningen!!

Ja, det är väll ungefär så min dag kommer att se ut! Nytt för i år är alltså kyrkan vilket gör att det blir lite mer stressigt men åh så mycket mysigare!

Att pappa kommer är jag också så glad för! Det måste vara MINST 18 år sen vi firade julafton ihop! Vi har alltid setts på juldagen eller någon vecka innan på lucia när han fyller år istället och firat då pga stor familj.

Nej nu ska jag ta och sätta igång espressomaskinen och stoppa in ett par lussebullar i ugnen så hörs vi imorgon igen!

Ha en underbar dag och kväll!
Pinkmommey♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0