Julafton

Dålig bild men här ser ni hela gänget utaom moi samlat! Det blir ju inte så mycket bilder för mig när jag har så mycket att göra som jag har på julafton, födelsedagsfester och sådana tillfällen som ni vet... Tråkigt men sant. Inga bilder har jag från julfrukosten med pappas gäng :(

Julmiddagsdukning :)
Maten är uppdukad! Klassisk bild...
Vi satte oss inte till bords förens vid 19-tiden då vi valde att dela utr julklapparna tidigare i år.
Jag och mina fina killar! Lilla F hade egentligen smma skjorta som storebror men honom kan man inte bestämma över nu för tiden... Det är inte värt det...
Jag och min fina T!
Far o son!
Strike a pose ;)
Röda julmanchesterbrallor.
Sötast!
Den traditionella godisbrickan. Fylld av marsipan, Nk-mint, mintkyssar, lussebullar, pepparkakor, skumtomtar, knäck, polkagrisstänger, marmelad, rosa mandlar och dadlar!
Svärmor & svärfar i sina julklappströjor de fick av oss.
Mormor med lilla Daisy!
Barnen står och berättar för tomten hur de uppfört sig under året, yea right!
Välkommen tomten!
Jag och min fina svärmor kollar in alla julklappar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Va fint du gjort å så fina kläder ni hade alla :) God fortsättning t er alla!!! Julkramar

2011-12-25 @ 23:13:44
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/liniz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0