Julklappsverkstad

Igår runt 22-tiden började jag med att slå in våra julklappar vi skall ge bort. Blev klart ca 2 timmar senare och nu har jag bara 3 julklappar kvar att införskaffa och 4 kvar att slå in!

Årets papper är naturfärgat med hampasnöre i natur och julrött. Dock hade jag inte hunnit köpa fina namnlappar så det fick bli vanliga klisterlappar med tomtar på :( Förstörde ju hela julklapparna men jag orkar bara inte i år...

Dessutom så är ju nästan alla klappar till barnen och de är i BR´s "snygga" papper... Men de fick också hamna längst in under granen ;)

Ikväll blir det nog att göra lite julgodis och fortsätta julklappsinslagningen. dessutom kommer min mamma och bor över och imorgon tror jag att det får bli storhandling + inköp på Eijes choklad för gott julgodis.

Måste även se i fall barnen har rena fina kläder till julen, annars blir det bara att ställa sig och tvätta och stryka lite...

Jag var ganska stressad förut men nu känner jag att jag nog är klar med allt förutom handlingen och städningen inför julafton. Skinkan skall göras men det är bara mysigt och det blir nog på fredag kväll till lite glögg och annat mys!

Pinkmommey♥

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0