Slut som artist...

Oj, oj, oj vad fullt upp man har!

Igår efter jobbet kom mamma hem till oss och hela kvällen gick åt till att rulla köttbullar och sedan tillaga dem men nu har vi köttbullar till hela året känns det som!

Imorse var det julavslutning för fina T! Det var fackeltåg från skolan till kyrkan och sen stog alla söta barn framme och sjöng för oss föräldrar.

Det var även en underbar präst som berättade om jesusbarnet och varför man firade jul bland annat.

Mormor var också med och hon grät som en liten tok och fick även mig att fälla ett par tårar, ha, ha.

när vi kom ut ur kyrkan var det glöggmingel på kyrkbacken och sedan var det fackeltåg tillbaks till skolan igen.

På jobbet har det som vanligt varit en händelserik dag då vi hade avtackning av vår VD som slutar och nu håller jag på att plocka ihop för att bege mig hem till min lilla familj :)

Fridens!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0