Vidrig morgon...

Uch vilken jäkla morgon! Stök, bråk och skrik och förmodligen 4 ledsna familjemedlemmar på olika håll! Jag ville bara stanna hemma med barnen imorse och mysa, hoppa ner i sängen under täcket igen och bli sams!

Istället jobbar jag hela dagen OCH HELA dagen imorgon :( MEN jag är ju ledig i mellandagarna så då skall barnen få vara med mamma och pappa i 10 dagar!

På lunchen skall jag leta efter en liten röd fluga till en av killarna. När jag var i centrum igår så hittade jag nämligen en men det var den sista och den var sååå söt! Tänk vad gulligt på julafton!

Kvällens nöje blir tyvärr att tvätta barnens utekläder - de ser ut som de badat i lera... Sedan har jag några paket kvar att slå in men det är bara mysigt! Mindre mysigt är dock senaste veckan klädhög som ligger på min säng som man knappt kan se längre för att högen är så stor...

Ha en fin dag!
Pinkmommey♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0