Alla hjärtans dag !

Igår var det ju alla hjärtans dag och meningen var att jag och F skulle hittat på något men det hände en tråkig grej på jobbet som fick mig att bara vilja stanna hemma istället... Jag är däremot inte så impad av denna dag utan kan nästan hellre gå ut en annan dag när det inte är lika svårt att få bord och det inte är lika fullt i biograferna.

T hade en kompis från nya dagiset hemma och det gick super och det är jag sååå glad för!

När han hade blivit hämtat åkte F och köpte hämtmat och det blev god thaimat samt prinsesstårta formad som ett hjärta till efterrätt :)

Av F fick jag i alla fall valfri behandling på min skönhetsalong och han fick ceriserosa hängslen och en bok om min kärlek till honom av mig.

Vid nattning tog jag mina små killar till min och F´s stora säng och la mig och sov med dem på varsin sida och sov sen med dem hela natten ♥

Pinkmommey♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0