Kan lika gärna krypa till jobbet ...

Denna morgon alltså...

Det började med att vi vaknade till ett iskallt hus... Vår nya elektriket skulle åtgärda ett litet fel hemma hos oss och har i stället gjort att det är en massa fel istället. Under natten hade proppen till varmluftspumpen gått och det var alltså iskallt i huset... Men efter att ha tänt en brasa och proppbyte var allt ganska ok.

Då fick lilla charmtrollet mini värsta utbrottet och vägrade klä på sig... Efter att ha försökt tvinga honom så fick jag till slut på honom kläderna genom att "leka" på dem...

Då bussen både var sen och körde förbi mig igår morse så bestämde jag mig istället för att ta bilen. Det började helt ok då jag slapp skrapa rutorna och att det knappt var några köer! Jag bestämmer mig för att titta om det finns nån plats på Jungfrugatan och när jag kommer åkande där stannar helt sonika en lastbil framför mig MITT I GATAN och börjar lasta av! Efter 20 minuter har han inte kommit halvvägs och jag blir galen och ser till så att all bakom mig backar så att vi äntligen kommer loss! Alltså skulle jag lika gärna kunna börja krypa till jobbet och ändå komma fram fortare än med både buss och bil...

Förmiddagen fortsatte i samma stil med att alla på jobbet behövde hjälp på samma gång, alla maskiner gick sönder osv...

Nu har det som tur var lugnat ner sig och jag har hunnit äta en snmarrig lunch och handlat lite nya underställ och sommarskor till barnen :)

Nu ska jag fortsätta jobba här men vi hörs om ett tag igen!

Pinkmommey♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0