Melodifestivalen del 2

Jag fattar inte vad alla pratar om... Antingen är det jag som är glad bara jag får sitta ner ifred ett par minuter och njuter av det lilla eller så har jag annorlunda smak än alla andra?

På varenda blogg läser jag om hur dåliga alla bidrag är varje helg och jag kan bara inte hålla med! Förra helgen hade vi i och för sig middag så jag lyssnade inte på alla men i alla fall 4 var helt ok, ganska bra till och med!

Denna helg tyckte jag nästan alla var bra! På sitt sätt alltså. Inte för att alla av dem är i min smak men jag hoppades på att 1:an, 2:an, 5:an, 6:an och 8:an skulle gå vidare och de gjorde de :)

Christian Walz hade en sjukt mysig låt som jag vill höra igen! Loreens låt gjorde att jag ville gå ut och dansa och Sanna Nielsens låt gjorde mig glad! Bara av att titta på henne så blev jag glad, herre gud vilken utstrålning!

Brolles och The Monicers låtar var inte i min smak men de var ändå välgjorda och jisses vilken röst Brolle har!

Elisabeth Andreassons låt var så vacker även om den inte passade in i Melodifestivalen kanske utan lät med som "Kristina från Dufvemåla". Babsan och Anniela var dock pest! Fy farao så dåligt det var! Och Krister Sjögren sen - snacka om att slakta en bra låt...

Nej nu ska jag ta tag i mina små innan det är dax för solsidan!

Pinkmommey♥





Kommentarer
Postat av: Anna M

Hej, såg att du testat Scala Bio-underkläder, fungerade det eller är de bara bull-shit?



/Nyfiken Anna

2011-02-14 @ 08:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0