Skansen, bullar och andra mysiga ting

Vad är det som händer! Det finns bara måndagar och fredagar - allt därimellan försvinner...

Helgen kommer och går och veckorna rullar på och helt plötsligt är man ett år äldre, barnen är stora och man har varit på sitt nya jobb i ett år!

I fredags var det i alla fall fredagsmys som vanligt :) Massa gott godis, Lets dance och fina familjen!

I lördags bestämde vi oss för att dela upp oss med barnen. Jag träffade tjejerna och deras kids och gick på Skansen och F tog med sig T till skriskohallen!

Det var underbart skönt att vara på Skansen men det blev dyrt! Närmare bestämt 1.000:- för mig och lilla F...
Tyvärr var 500:- av dem en p-bot... Jag kom 20 minuter för sent till parkeringen... Jag hade bara lagt i för tre timmar och trodde inte vi skulle vara där längre :(

Sedan kostade det ju 100:- i inträde, 100:- i inträde på akvariet, 200:- för lunch och 160:- för parkeringen.

Efter Skansen blev det till att åka hem gå igenom garaget och sedan titta på mello :) Som vanligt är jag helt emot resten av sverige och tycker att många av bidragen är bra, ha, ha.

I söndags hade jag en riktig fixardag då jag tvättade, städade, gick igenom garderoben och badade barn. När jag var klar unnade jag mig ett långt bubbelbad och en bastu och efteråt bakade jag och barnen kanelbullar!

På kvällen var det som vanligt Solsidan och nu också BB...

Idag är det farmor och farfar som hämtar kidsen på dagis och därför passar vi på att bjuda dem på middag ikväll.

Ha en skön dag!
Pinkmommey♥


Mina bullar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0