Sl + iskyla = dålig kombo

God morgon finingar!

Vilken morgon alltså! Först fick man stå och vänta på bussen som var försenad och när den väl kom så körde den bara helt sonika förbi då den var full! Alltså bara sätta sig ner och vänta på nästa försenade buss...

Som tur var hade jag som vanligt min päls och mina Tecnicastövlar på mig men idag också cashmerehalsduk, varma vantar och yllemössa - en sån med pälsboll på...

När jag sen kom till Ropsten så berättar dem att tunnelbanan är sen då det är stopp på Gärdet...

Till slut kom jag i alla fall till jobbet och har nu suttit en stund med mina fina kollegor och snackat tjejsnack och njutit av en varm latte :)

Igår kväll var vi i alla fall inbjudna till Restaurang Hjertas av goda vänner! Det var mannen i familjen som bjudit in till överraskningsfest för sin fru - så gulligt!

Självklart var jag dum i huvudet och försa mig att jag träffade alla andra på parkeringen då det var hemligt... Men i ärlighetens namn visste inte jag det, jag hade till och med frågat F... Ja, ja, de kom ju alldeles efter mig...

Supergod mat fick vi i alla fall och som tur var satt vi i ett "chambre separé) då barnen var sjövilda...

När vi sen kom hem ägnade jag resten av kvällen med datorn iknät framför Big Brother...  Jag hade verkligen inte tänkt börjat kolla på BB i år då det dels är ett dåligt program och dels för jag nog inte känner mig som deras klientel med min ålder, civilstatus och allt... Dock har jag läst på en del bloggar av äldre att detta kommer bli riktigt bra! Så jag kollar några avsnitt och ser vad jag tycker...

Pinkmommey♥



Jag hade turen att få en lunch ihop med min fina F igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0