Trevlig torsdag

Äntligen! Igår så fixade jag med pyjamas, välling, tänder och annat till kidsen innan klockan åtta men istället för att natta dem då och själv somna så tog jag med dem till min säng. Där fick de ligga och bli trötta framför "Årets kock". Lagom till programmet var slut så kom F hem från bandyn och kunde natta dem!

Detta resulterade i att jag både hann surfa runt lite på datorn och se en film :)

Dessutom så var kvällen igår mycket harmonisk - killarna lekte och tittade på tv medans jag städade, lagade mat och tömde diskmaskinen. Sedan åt vi i lugn och ro och jag vet inte om det inte är för att F inte var hemma eller om jag bara hade tur?

Efter jobbet idag fortsätter trevligheterna då jag ska på ett litet event som Summit håller i! Föreställning, mat, bubbel, smyckevisning, goodiebag mm Med mig tar jag min underbara svärmor!

Nu på lunchen ska jag ut och spana in vårjackor till barnen!

Hej på ett tag!
Pinkmommey♥


Kanske denna?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0