Var är min fritid?

God morning sunshines!

Igår kväll hände det igen - jag somnade när jag nattade barnen... Jaha kanske ni tänker men grejen är den att jag inte vaknar igen förens näst morgon...

Förut klarade jag av att natta barnen och ibland somnade jag men vaknade nån timma senare igen och hade sedan en hel kväll för mig själv med tv, datorn, en tidning eller bok, till att tvätta, ja allt sånt. Nu kan jag bara inte vakna! Det måste vara min kropp som säger ifrån efter en hektiskt höst men jag har ingen fritid alls kvar!

Detta händer 5 av 7 dagar i veckan... Bara fredagar och lördagar som jag inte somnar då barnen får vara uppe tills de somnar själva eller jag är ute på galej och liknande.

Tror helt enkelt att jag måste gå tillbaks till att kidsen får somna själva efter sagan. de kommer att gnälla först och det kommer bli en hel del spring men sen funkar det, det vet jag! Dessutom kommer våra nätter bli bättre på samma gång då ett barn måste lära sig att somna SJÄLV i SIN EGEN säng för att kunna somna om själv på natten.

Nu så kommer de in titt som tätt eller ropar på oss nätterna igenom... Det är ingen som vaknar i sin egen säng på morgonen...

Dock är det ju så nedrans mysigt att somna med barnen så detta kommer att bli svårt ;)

Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0