Zara

Häromdagen var jag på Zara och hittade lite smått och gott på deras slutrea! Bla en vinterjacka till lilla F och en fin kappa till mig själv :) Sedan blev jag kär i en sjal också så jag var bara tvungen att ha den! Fin till nya kappan och passade så bra ihop med mina ögon (syns dock inte så bra på bilden).

Tyvärr är kvallen på bilderna som vanligt förkastlig då de är tagna med min iPhone på toaletten på jobbet...

Snart ska jag åka och möta upp mina kids som är och hälsar på deras gamla dagiskompisar :)

Ha en skön kväll!
Pinkmommey♥


Kort kappa med stora fickor, kantsömmar, puffärm och ståkrage!


Beige och i min storlek!


Detaljbild på fickan!


Sjalen passar perfa till!


Detaljbild på sjalen!


Ögon, sjal... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0