Jag svimmar

Hjälp! Jag vet inte vad det är med mig... Det känns som jag ska svimma om jag inte ligger helt still... Och jag som är värsta hypokondrikern tror att jag ska dö...

Så jäkla typiskt om jag ska bli sjuk nu när jag ska tillbaks till jobbet imorgon efter 17 dagars ledighet!Det går liksom inte.

Inte för att jag inte varit sjuk under ledigheten. Jag har haft både maginfluensa och varit rejält förkyl och så har självfallet resten av familjen varit sjuka i omgångar...

Jag har som sagt varit ledig i 17 dagar men ändå inte hunnit med någonting! Ja, eller det kanske är en underdrift. I början av ledigheten hände en hel del - julafton, kalkonmiddag, nyårsafton, lekland och lekdater med andra familjer och en hel del fix med nya huset. Den senaste veckan har vi dock gjort nada... Det var i och för sig lite det som var meningen, att inte göra något och bara vila upp oss efter en stressig höst.

17 dagar har i alla fall gått så snabbt och det ska både bli jobbigt och kul att komma tillbaks till jobbet. Skönt att komma in i vardagen igen men tråkigt att vara borta från barnen så mycket och inte kunna slappa så mycket som vi har gjort.

Men med våren kommer också mycket att se fram emot! Vi har Sälen med goda vänner vecka 12, F och jag ska ta en "lovetrip" till nya huset i Frankrike i vår och vi ska bla måla om nya huset så att det blir grått och fint! Sen är det ju även påsk, Kristi himmelfärd och en massa andra härliga högtider som skall firas.

Nu måste jag vila lite igen, det snurrar så...

Pinkmommey♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0