Julgransplundring

Igår städade vi ut julen! Nu är det bara ett par julstjärnor och lite julblommor kvar och det är helt okej då det ger mysstämmning!

På tal om blommor så köpte jag bla ett par amaryllisar två veckor innan jul och idag slog de ut... Snacka om lång tid men nu får jag i och för sig njuta av dem nu istället. Idag skall jag annars bla köpa lite nya blommor men det blir inga julblommor.

F och T är på Nk-rean och jag och lilla F är bara hemma och fixar med tvätten och myser. Vid 14-tiden ska vi träffa vår gamla mamma-bebis grupp för lite fika! Det är alltid kul att se hur mycket de andra barnen har vuxit och vem som fått ett nytt syskon :)

Ikväll ska vi träffa upp "Lidingö-gänget" för middag på torget och sen blir det självklart Let´s Dance efter det!

Ha en bra dag!
Pinkmommey♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0