Let´s Dance

Ja ha då var premieren avklarad! Härligt att se på programmet även om det inleddes med lite kaos här hemma... Vill inte gå in på det närmare för jag skäms över mitt uppförande men det handlar om tjuriga barn, stulna matkassar och smitande från middagsgäster...

Tyvärr var Hanna Graaf-Ryd inte den bästa dansaren jag sett även om hennes ben var det... Det kan tom vara dem som är problemet? Jag gillar henne skarp och följer hennes blogg och tror kanske att hon ändå kan göra stora framsteg bara hon tränar och slappnar av lite?

Bäst tyckte jag helt klart att Figge var! Var inte helt imponerad över att han skulle vara med från början, kom knappt ihåg vad han hade gjort men kom i alla fall ihåg att jag tyckte han var riktigt söt när jag var yngre ;)

Annars var även Björn Ranelid var bra! Andres Weise som var en storfavorit i Idol för mig var dock inte så bra som jag hoppats. Alltså hade jag helt fel men det ska bli riktigt kul att se hur alla utvecklas :)

Ser redan fram emot nästa fredag!

Pinkmommey♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0