Loreals ögonfrans serum

Mina ögonfransar är katastrofala! Förut var de en av mina tillgångar men jag vet inte vad som hänt med dem... de är kortare, spretigare, tunnare och färre än förut.

För ett par månader sedan så skulle jag ju sätta på "permanenta" lösögonfransar men min "skönhetstjej" sa att det var mycket tidskrävande som heltidsarbetande tvåbarns-mamma och att det i slutendan skulle slita på mina fransar än mer...

Därför gjorde jag istället en ögonfrans-permanent, alltså böjde dem på salong istället. Till en början var de super men nu känner jag att de blivit ännu sämre! De är värre än innan.

Har länge tänkt att jag ska köpa ett sånt där serum som alla säger är super men kostar ca 1.500:- för en liten flaska och det är lite väl magstarkt...

Efter att ha surfat runt lite och tagit reda på info om Loreals ögonfrans serum ska jag nu prova det. Jag har dock inte så höga förväntningar men det kan vara värt att prova?!

179:- på Kicks kostade det.

Före och efterbild kommer om ett par månader, närmare bestämt tre månader...

Nu jobb!

Pinkmommey♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande att får se resultatet./Häls. Ellenor

2011-01-14 @ 23:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0